Een uitmuntende service voor onze klanten: dat is waar wij het bij Hako voor doen. Er zijn diverse manieren die ervoor zorgen dat u altijd en overal de beschikking heeft over een volledig operationele machine. Lees hieronder op welke manieren wij u van dienst kunnen zijn.
Maandelijks een vast bedrag in plaats van onaangename verassingen: het Hako Full Service pakket garandeert maximale beschikbaarheid van machines en maakt uw onderhoudskosten betaalbaar. In het Full Service pakket zijn alle onderhoudswerkzaamheden, slijtdelen, kleinmateriaal, veiligheidstesten, uurloon en voorrijkosten inbegrepen. Daarbij wordt met Full Service een storing aan de machine onmiddelijk verholpen – inclusief reserve onderdelen!
Wanneer een storing niet binnen 24 uur verholpen kan worden, kunnen wij u, in de regel, zo snel mogelijk een vervangende machine aanbieden.
Met een Standaard Service contract kunt u ervoor kiezen om bij veelvuldig gebruik van de machine ook het onderhoud meerdere malen per jaar te laten uitvoeren. Arbeidsloon, voorrijkosten en kleinmateriaal zijn bij de kosten voor dit contract inbegrepen.
Bij het afsluiten van een service contract biedt Hako u 2 jaar garantie op een nieuwe machine. Zelfs op gereviseerde machines kunnen wij, bij het afsluiten van een service contract de garantieperiode van 6 naar 12 maanden verlengen.
Het is mogelijk de kosten voor complete machineparken rationeler en overzichtelijker te registreren. Hako kan u als klant, per periode, een compleet overzicht leveren van de kosten per Hako machine op verschillende objecten, en zelfs gespecificeerd per opdrachtgever. U ontvangt voor alles samen, één enkele rekening voor alle kosten, met het oog op doorberekening.